domenica 23 febbraio 2014

Il strisson par Udinese - Atalante

Fantats... vuê al è soreli. Dopo setemanis di ploie vuê al è soreli.
Ator pai prâts a son lis violis, margheritis a manete e lis capassis a son bielzà saltadis fûr dal letarc. Jo o varès miôr mil voltis lâ al mâr, ator pai cjamps, a une mascarade, e ancje stâ a cjase a sclapâ çocs, che al è simpri un lavôr di fâ. 
Ma vûstu par compagnâ i miei, vûstu par che o crôt ancjemò che il tifo nol è sogjet al timp metereologjic, o voi al stadio.
O voi inte sfigadissime curve sud, chê che a nissun i è vignût in inment di clamâ in tribune (no, si clamin i distinti, si viôt che li la int e je plui distinte), chê che i zuiadôrs no vegni mai li sot a saludâ o a dîsi mandi, insome... chê che tant, a fa un strisson, al è come une robe cussì, che va che va che cualchidun ti cjale ancje di stupit, e in ogni câs bisugne stâ un cuart di ore par jentrâ par chê che coions lâ di fûr, stewart o carbinîrs che o sedin, a pensin simpri che tu vedis scrit cuissà cè, o che dentri ta lis fritulis che à fat mê mari a vedin platât tondins di fier, o che tal sac des cjartis di tirâ di lunc de leture des formazions o vedin platât l'urani impuarît... Insome, chest al è il spirt che o voi vuê al stadi, cun chê che il Guido, si sa, al à miôr i tifôr di chês altri scuadris. 
Poben... disin che o voi istes, ma se o vincin, bon, si no, amen, o tacarài ancje jo a tifâ gjenue, o ancje Chievo, o Verone, o parcè di no, Sassuolo, che al è bielzâ di un pôc che mi stâ simpatiche,  come scuadre.
Ah, il strisson pe partide di vuê nol è cuissà ce, lu sai di bessôl.
Al è colorât par che al è bocâl e par che o vin bisugne di colôrs, par cheste scuadre grise.
Insome, fantats... fuarce udin, come simpri, ma dite a vôs basse, che di businâ, mi soi un pôc stufât.

Nessun commento:

Posta un commento