venerdì 1 novembre 2013

Lis pignatutis di Sassuolo - Udinese, un pôc tardis

Alore, miercus di sere, intant che o fasevi lis cocis pe vilie de fieste dai Sants, o cjalavi la partide. O pûr o cjalavi la partide e intant o fasevi lis cocis... insome, me soi cjalade dute.
E alore mi va di dâ lis pignatutis.

Prin di dut... metìn in clâr che domenie stade a vin cjapât 0 ponts e a meretavin almancul 1, miercus 'nt vin cjapâts trê ma a meretavin almancul doi di mancul.
E cumò lis pignatis!

Brkic 4,5/5 pignatutis. al à cjapade une pavee e riscjât di dispicjâ Zaza, ma al à fat dôs paradis che, o scomet almancul tre chilos di nutella, Kelava nol varès mai rivât. Si clame jessi svelt, e cuant che un portîr al è alt come lui, ma al va par tiere come une bilite, invezit che come un sac di patatis, al è fuart.
Danilo 2.5/5 pignatutis.. No i doi colpe sul gôl. No le à. Ma une difese che e patìs cussì no pues jessi dal dut lontane di chel che al à il compit di regjistrâle. Podopo, cuant che si sgance (e al à cualitât) al è simpri dibant..
Domizzi 3/5 pignatutis. Al covente. Ripet.. al è come meti un tratôr a fa rally cuintri lis motos... no i sta daûr, ma a rive dulà che al à di rivâ e al è miôr no stâi masse dongje (domandâ a Schelotto par referencis).
Naldo 3/5 pignatutis.. Se chel li al à i pîts brasilians jo soi Obama, no, no il gno cjan, il president. Ma no mi pâr di vê timp di pierdi a scoltâus al telefonin. 1,5/5 pignatutis. 
Gabriel Silva 3/5pignatutis. Mi è plasût, finalmentri un pôc di snait! e cun di plui de sô bande no jerin tancj fastidis.
Basta. 3/5pignatutis. Si, al à vût sfighe di ogni bande. Prime lu àn çuetât, podopo Danilo i creve lis cuestis... ma dut câs al è tornât a cori. Cjalait il rigôr, il Basta di dôs setemanis fa al sares stât doi metris indaûr e al varès fat fal lui.
Pereyra 4/5 pignatutis. Il miôr in cjamp dopo Brkic. Finalmentri al à capît di jessi bon di schiribiçâ l'om. E cuant che lu fâs e dopo la dâ, invezit di pierdile, a son fastidis... par chei altris!
Lazzari. 3/5 pignatutis. Soi une vôs fûr dal coro, lu sai. Ducj a cjacarin mâl di lui. Jo invezit o ai viodût un bon Lazzari, par la condizion fisiche, e finalmentri un Lazzari che al à capît che a chel centrocampo i vûl dât cualitât e timps. Purtrop, nol è il zuiadôr che al fasarà vinci lis partidis al Udin. I mancjin lis ideis e la capacitât di meti l'om in puarte o in fasse in verticâl. No rivi a capî parcè che l'an passât lis veve... Jo ai la mê idee, sul centri dal cjamp dal Udin... se no si cjate un "asamoah/pizarro" no si va in niò! E provâ un Zielinski, ta chel puest?
Allan 2/5 pignatutis. Nie di fa, chest an Allan al fâs fature. Lui al cor e al recupere balons come simpri, ma ju piert cuasi ducj. Forsit al stâ lavant lis scarpis cul savon, ma cence resentalis...
Di Natale. 2,5/5 pignatutis. Ae fin al à fat la sô oneste partide. Bon. Par un zuiadôr come un altri al sarès vonde. Ma no o vin un fuoriclasse. Chês da l'etât a son coionadis. un come lui al pues zuiâ di fer! il miôr de partide, par dî, lu à dât cuant che al rientrave a cjoli bale tal mieç dal cjamp e al vierzeve il zûc... no va ben. chel lavôr li al à di falu cualchidun altri. O ai cjalât, invezit, che al va pôc su lis fassis... e lui cuant che si sposte in fasse cuasi simpri al rive a fâ fur l'aversari... sùmo su, totò, met dentri doi gôi domenie, che tu tornis chel di l'an passât intune partide sole!
Muriel 1.5/5 pignatutis. Al à segnât, e alore? Daimo dai, no stin dî coionadis. Al è stât come zuiâ in 10 par dute la partide. Nol jere. Podopo chei da Sassuolo àn pensât ben di no marcjâlu e al à metude dentri une grande bale dal tucuman... ma nol baste. zuiâ in 11 al rint di plui di un gôl fat.

Bon, vonde.
Domenie?
Domenie mi plasarès viodi zuiâ muriel e merkel. Herataux tal puest di Naldo e parcè di no, un zielinski se propite no vin voie dal mago. Baste che il Guido no mi vegni fûr cuntune scuadre a une sole ponte... Ah, Totò e Muriel, se a zuin come miercus, cul inter, no viodin nancje la puarte!

Nessun commento:

Posta un commento