mercoledì 23 febbraio 2011

Frank a Pradaman?

Une piçule gnove in premure, prime che mi indurmidisi denant de tastierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
No, o scherçavi :)
Us stavi disint che usgnot, miercus 23 di fevrâr, met câs che no vês voie di stâ a cjase a cjalâ la champions, met che no vis voie di stâ a sintî bruntulâ la femine o l'om, e met che a sîs a un tîr di sclope di Pradaman
Ben po, a podês vignî a fâ un scjampon a cjolimi pal cûl me, che o soi li de biblioteche, aes vot e mieze di sere, a presentâ i doi libris di Frank Spada, il pseudonim plui cognossût di Udin.
Se no savês di ce libris che o stoi cjacarant, podês dâ un cuc achi, dulà che si cjacare dal prin (Marlowe ti amo) e dal secont (Dimmi chi sei Marlowe).
Se a capitais di chês bandis, almancul, a rivarês a scuvierzi alc di plui di chest benedet Marlowe...

5 commenti:

  1. il biel al è che une schirie di feminis si son metudis a discuti se Marlowe al restarà vedran ...

    http://it.paperblog.com/forum/5420/marlowe/

    RispondiElimina
  2. Marlowe un benedet?
    Ma seiso mats, cjalait ca l'è un omp salvadi e tant che... insomme, dome un altri salvadi come lui al podeve presentalu, un dottor ca no l'è un miedi ma che cul sang a l'à dimestichezze.
    Furlans, un consei, usgnot lait a Pradaman, faseisi viodi e steit atents, ché chel miedi e une professoresse... ah, in quatri e quatri vot (par vie che un a l'è un dopli) vi fasin deventà bistechis in un marilamp!
    Un forest di Udin.

    RispondiElimina
  3. Une volte tant si rive a bachetà Dame mit Facher: il link, dulà che si discuti se... a l'è chel chi http://www.goodreads.com/topic/show/496950-marlowe.

    RispondiElimina
  4. che po no e, la Dame e à reson!

    RispondiElimina
  5. Un salt in ca di un an e Marlowe... robononis!
    Mandi a ducijs, ancje ai furlans in France.

    RispondiElimina