sabato 3 marzo 2012

Il cartel par udinese - atalante

Sperant che Denis nol vedi voie di gjavâsi cualchi sodisfazion, e sperant che cun il tornâ di Pinzi e di un Totò e di un Asamoah, che 'nd àn polsât, viodin se meti il cartel prime al torne a puartâ bon, come che al veve simpri fat fintremai di chê partide sfigade cul Milan.
Dopo il premi a Guidolin non si podeve fâ di mancul di cjacarâ di lui e alore, jessint che al somee pardabon vê cjapât sù dutis lis carateristichis de gjenie furlane (tacant dal "viodarin" fin a "svolìn bas" e dut il rest) podìn propit dî che al è un di nô!


3 commenti:

  1. Iarsere o ai tabajat cun tun nevodut ca l'à zuiat di matine e le so squadre (Fortuna) e ha vincjut 7 a 2 cun l'avversarie e cuanc che i ai domandat sal veve fat qualchi goal ancje lui, mi ha rispondut: due quasi, sai nonno!
    E alore, a là ta l'an ta... e altalenant de robe, il fat di esponi il cartel a d'ore... se Guidolin nol segne e je dome colpe che la federazion no i lasse fa ancje il zujador!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Geniâl! Bielissime cheste! Lu voti come miôr batude sul Udinese dal 2012!

      Elimina
  2. Ah! sante madone che plui sante... scugnarà di a chel sacraboltat di un frut cal moli il quasi-quasi e al tachi a fa goal-goal. Mandi

    RispondiElimina