lunedì 24 marzo 2014

pignatutis par Udinese - Sassuolo

Vin vint e o sin contents, ma... boh... ce brute partide.
E alore pignatutis in premure e curtis curtis.

Scuffet 3 su 5. 
Al fâs, in pratiche, une parade sole e jo o ai capît une robe: al à cûl! Chê bale li podeve là anche in puarte, sul rimpal, e invezit... tignin di cont chei che a àn cûl, simpri.

Domizzi 3 su 5
Cuant che al covente, a cope un colomp che al passave parsore de tribune, e al fâs dome che ben.

Danilo 3 su 5.
Ogni tant al fâs di chês robis che no tu sâs dulà che al à il cjâf... ma al va dit che il Sassuolo al sarà ancje ultin, ma denant nol à propit dai brocs.

Heartaux 4 su 5
Cuant che al ven indevant al fâs plui pôre lui che Muriel, e daûr, di chê bande là, al lasse lâ vie Floro une volte sole, ma dome parcè che al saveve che si faseve mâl.

Allan 3 su 5
Al cor, al cor e al cor... il prossin an al pâr che al vedi voie di provâ la maratone.

Pinzi 3 su 5
Cuant che al à di fâ fal, lu fâs, cuant che al è di tirâ un rip lu tire, cuant che al è di sburtâ al sburte. Al fâs i agns e al festegje ben, par gno cont. Badu, dopo di lui, al cumbine dome casin. Se magari al tacàs a passâ la bele ben...

Pereyra 4 su 5
Cuant che al va vie, tu âs di tirâlu ju cu la scolpe. E chei dal Sassuolo no la vevin...

Fernandes 4 su 5
Al cor, al cor, al cor.... che al sedi il fradi di Allan? Cuant che i vignarà un pocje di fuarce tai pîts... bisugne dâi di mangjâ di plui!

Basta 4 su 5
Al è chel che al à plui fastidis, di chê bande, ma al ten ben e cirì di passâ de so bande al è come bati il cjâf tal mûr... difat il so aversari al veve une boze sul çarneli, a fin partide.

Widmer 3 su 5
Mah... al podarès fâ miôr, e ogni tant al piert l'om, ma si è tornât a viodi che zuiadôr che al brusave la fasse. Al è bon pal prossim an, chest ca!

Di Natale 3 su 5
Forsit mancul incisîf di altris volti, ma al côr come un frut e ogni tant al devente il prin difensôr. Pecjât par il rigôr, ma poben. Ogni tant al sbalie, ma al va dite che i dan la bale tal mieç di 3-4 di lôr come a dîsi "ciopo rangjiti"

Muriel 2 su 5
purtrop si avilis ogni volte che la int al bruntule, dome che al varès di capî che chel a nol è bruntulâ, al è dome il sunôr difondût di cheste espression comun che ti ven a viodilu zuiâ: "porcoiocor! porcoiocor!"

Nessun commento:

Posta un commento