lunedì 10 marzo 2014

Lis pignatutis par Udinese - Milan

Scuffet 3 su 5
Il prin timp al sintive la Primevere, e par chest al è lât un pâr di voltis a paveis, framiç de aree. Dopo i mancjave dome di gnaulâ, jessint che in puarte al pareve un gjat!

Domizzi 3 su 5.
Marcjâ Pazzini al è une vore dificil, jessint che tu âs di restâ cuasi fer, si no tu lo sorpassis e lui ti bigule. Ma sabide Maurizio al à fat il so lavôr, soredut cun cualchi piconade in tribune, che al à fat dome ben, tant là tifôs dal Udin no 'nd jere!

Heartaux 3 su 5
Ordenât e cuiet al marcjave al à cjatât l'uniche dal Milan che al coreve, robino, ma jessint che al à viodût Widmer plen di morbin, lu à lassât cori lui... e al à fat ben!

Bubnicj 3 su 5
lent, cualchi volte imprecîs, e simpri gjenerôs, come il GGG, cuant che si tratave di lassâ fâ i cros a chei dal Milan. Al è un bon frut e si viôt... in ogni câs, simpri miôr di Naldo, e podopo si è viodût che al à une buine cjastine... e no, a part Lazzari une su cinc, no vin int che tire di fûr. Di testa però lis à brincadis dutis e cualchi creche le à molade. A puest cussì!

Pereyra 4 su 5
Se nol è lui, no si segne. E nol è sigûr parcè che al puarte fortune! Il nestri top player, cence se e ma.

Allan 4 su 5
No si pues pratindi che la gjaline e svuali. La gjaline ti fâs l'ûf. E Allan al è un bravissim interditôr, lui lis cjape dutis, là tal mieç, po dopo lis piert cuasi dutis. Nol è lui che al à di costruî il zûc... E sabide, par me, al à fat une siore partide.

Gabriel Silva 2 su 5
De so bande si patis e no si cree pericui. Sino sigûrs, vuê come vuê, che un Basta de bande sbaliade al sedi piês di un Gabriel Silva di chê juste?

Fernandes 3 su 5
Tant cori e tante voie, ma spes pocje concretece. E pûr, cuant che al met une bale di prime come chê dal gôl, al è come se no si podès fâ di mancul di lui.

Widmer 4 su 5
Al è tornât a cori, e a vevin un gran bisugne. Si è vuadagnât il puest di Basta, o ai pôre...

Pinzi 5 su 5
A mi no mi interesse. Il Pinzi che o ai viodût sabide al jere il miôr de stagjon. a àn fat un dribbling, cui è? Pinzi. A àn dispicjât un, cui? Pinzi. Al è un par tiere, cui è? Pinzi. A àn fat un cros, cui? Pinzi. O al à 2-3 zimui, o al à fat un partidon. E no mi risulte che al vedi zimui...

Antonio Totò Diiii Nataleeeee 5 su 5
No par il gôl. Il gôl al ven dopo une partide che ogni volte che al à tocjât bale, sedi di bessôl, sedi framieç dai milaniscj, no le à pierdude, e plui di cualchi volte al à fat vierziduris di zûc di lustrâsi i voi. Un come lui al podarès zuiâ di fer, tal mieç dal cjamp, e o varessin cjatât il regjist che tant nus mancje. Ma cun il Totò di chei mês chi, fantats, al sarès un pecjât se nol cirìs di rivâ a fâ 200gôi. 

Nessun commento:

Posta un commento