domenica 10 gennaio 2010

Il cartel par la Udinese cu la Lazio


Tachìn il 2010 cul cartel dal Udin. Dopo vê scugnût butâ vie il bielissin cartel che al diseve UDINEVE viôt di vinci, che o vevi preparât pe partide rinviade cul Cagliari e che no si podarà plui doprâ a mancul che a no torni un di chês neveadis justis, ve chìce che al jere vuê tal stadio.
Viodude la situazion tocjarà dî che l'1 a 1 cu la Lazio al è un pont vuadagnât, ma a dî il vêr o soi un pôc stuf di no vinci, cun chei zuiadôrs che cjapâts un par un a son campions e metûts a zuiâ ducj insieme ancje i amadôrs dal Sclaunic i podin tignî bot!
Poben...
Viodin di salvâsi va.
L'impuatant, come in ogni robe, al è mai molâ!

E ve chi la fotografie diretementri dal sît uficiâl dal Udinês:

1 commento:

  1. Pecjât che no stoi a Udin. O larès a viodi lis partidis dome par fâ cartelons in furlan...O no cji dîs di ce sorte ch'a saressin, ma di sigûr al sburtarès un grum di tifôs a fâ compagn.Le marilenghe a và benissim par chest gjenar di "poesie popolâr" e po a tirarès l'atenzion ancje di chei che no son furlans, su le esistence de nestre comunitât. O crôt che se le regjon a metès cualchi franc par promovi chestis iniziativis, l'Udinês al vinçarès di plui e i furlans a cjaparessin plui cussience di sei furlan.

    RispondiElimina