domenica 21 settembre 2014

Il cartel virtuâl par Udinese - Napoli


Va chi, il cartelon virtuâl pe partide di vuê, che no sai ce spietâmi.
I zuiadôrs dal Napoli a son miôr, inutil menâle, e Totò, la denant, a fâ la spice dal arbul di Nadâl disegnât di Stramaçon, al podarès deventâ un om di bessôl tal desert. Sperin di no. Si no altri, par gno cont, Konè e Fernandes a son in forme e a puedin dâ fastidi, e a son miôr doi trecuartiscj cussì a un Muriel che pensi propit di cumbinâ a fâ di miôr ancje jo, che sul balon o soi un bon di nuie. 
Da rest, stramaçon al à fat la robe juste, e viodin che no si sa mai in cualchi sorprese (Piris) e qualchi legnade di fûr aree (Guillerme che al à la cjastine). Pûr trop, l'udinese di chest an no je une scuadre di campions, ma a lavorâ su ce che o vin, no si sa mai che al salti fûr al di bon.
Il portîr, cun buine pâs di Scuffet, al è bulo e sigûr, e cuant che al tornarà dongje a çampe Riera, e Gabriel Silva, forsit a scomencin a vê int che e je buine di crossâ par chel benedet Thereau, che si no lu vin cjolt par dibant. E cun chist tifin di cjase e sperin di bevi bire al bire par gust e no par gnervôs.

Nessun commento:

Posta un commento