domenica 6 ottobre 2013

il strisson par Udinese - Cagliari

E vuê o si cjacare un pôc di Udin, va. 
Ciert, al sarès biel domandâi a chel dal messagjero che mi invidave a segnalâi lis falopis dal gjornâl cemût mai che l'incident di Bertiûl al è stât spostât a Porpêt, ma bon, no stin pierdisi daûr di chestis robis e pensin al Udin...
Vuê o voi al stadi, sì. O voi ancje se mi ven pocje voie, chest an.
Vûstu par che l'Udinese no je tant di gjoldi, cjacarant di voie. Lassin stâ la partide di Bergamo, che o ancjemò tai voi i stops sbaliâts e i cros a tirâ jù çoris e corvats. Fasìn fente di nuie e viodìn cui che al va in campo vuê...
Mi spieti ancje jo Nico Lopez... ma dome se Muriel nol è. No che o pensi che chest Lopez al sedi miôr, ma mi pareve l'unic, che altre sabide, insiemit a Maicosuel, che al veve voie, rabie, cussience che par vinci si à di cori e di riscjâ.
Chest àn o viôt int che mi somee che a sà za di vê il puest in scuadre e che al baste zuiâ li, cuiets, cence fâ masse robe, che prin o dopo lis partidis si vincin... possigûrpo!
Ancje chê ultime volte in cjase, no stin dismenteâsi, l'Udin al à vint su autogôl a 10 minûts de fin... e la partide e jere stade dominade, sì, ma a part une paradone dal lôr portîr, nol è che i vevin fat masse pôre a un Bologne che nol è cuissâ ce e che al jere vignût chi dome par no cjapalis.
Pobon, la mê prevision?
A zuin Totò e Muriel, se al il colombian al stâ ben, si no o viodìn chest Lopez. Il mago o ai pôre che al tornarà in panche, pur jessint stât tri miôr in campo cuant che al à zuiât... purtrop, metintlu li, nol è zûc par lui. Tal mieç Lazzari, e se al stâ ben Pinzi, Badu si sente, e Pereira, boh... no si capìs nuie di lui, e forsit ancje chel sintât. Daûr naldo-danilo-heartaux, e sperant che si dedin une regolade.
Kelava, o speri che chel del radiocronache nol fasivi come ogni volte, che dopo cinc minûts di partide al tache a clamâlu Kevala, che mi somee il non di une midisine, un une arme di len del Papua gnove ghinee... ve lì il cagliari, tiri il kevala!

A proposit, vuê us met ancje une foto dal manovâl, che dopo al esponarà il cartel...
Ve chi gno pari, daûr a lavorâ!


Nessun commento:

Posta un commento