venerdì 26 ottobre 2012

Sui stops al è plen di grunge

Chê altre dì o rivavi al parcjegjo, come par solit, e... ciò mo, sorpresone! A Udin 'nd àn slungjât i parchegjos!
E però, mi soi dit, mica facil zirâ cussì ator des machinis parcegjadis... poben, varàn inmò di cambiâ la segnaletiche...
Ma no, ma ce, ma va!
Ma no jerino dôs di lôr a cjacarâ in machine cuietis e beadis?
A bon bon... a van vie subit, mi soi dite, insome... no soi mico un di chei rombibalis che a tachin a porconâ par che cualchidun al fâs une fermade al volo...
E insome, voi, parchegjì, fâs un colp di telefono, cjapi sù la robe, cjol la bici, o partis, insome... 10 minûts, forsit 15. Ben po, ancjemò li a contassale! Ve chi, che i ai fat parfin la foto.
Cussì, tun colp, viodint lis dôs musis dutis ispiradis, che ancje a cjalavin di brut chei che a vevi di jentrâ tal parchegjo, par che nol sedi mai che i scussin la machine, o ai vût la ispirazion!
Se tu ti metis cu la machine sui incroços tu puedi rivâ adore a rivâ al nirvana! Insome... e cui sojo jo par nô provâ! mi soi dit.
La dì dopo o ai parcât la machine tal stes puest e o ai spietât... ma o crôt che nol sedi sucedût nuie: cuant che un che al veve di jentrâ tal parchegjo mi à sunât, lu ai mandât a cjapâ sù pedoi di mâr... al jere evident, che no vevi otignût il nirvana.

Nessun commento:

Posta un commento