mercoledì 15 febbraio 2012

Parchegjâ a Udin... Facil meti un mus tal frigo!

Mi plasarès dâ une vore plui spazi ae rubriche "nus cjolino pal cûl" ma ogni volte va a finîle che o pensi che chei che nus cjolin pal cûl no meretin il gno timp.

Usgnot, però, o ai pocje sun, e alore ve chi che us met la foto di vuê matine, in via Moretti, dulà che mi son zirâr i coions a mil...
Il probleme?
Il gnûf sisteme de SSM, par parchegjâ in tai parcament sot tiere. Tu as une tessare, tu metis la machine e ti scalin i bêçs cuant che tu vâs fûr.
Se tu sês abonât no ti scale nuie.
Se no, tu fasis il biliet, tu pais prin di vignî fûr, come par dut.
Bon.
Dut ben.
Ma vuê matini jo o ai fat mieze ore di code par podê meti jù la machine!
Soi rivât a vore 10 minûts plui tart di ce che o vevi di rivâ e parcè, dut chest? Ma clâr, cul frêt il gnûf e perfetissim sisteme di soste al va in tilt, a doi a l'ore, e cussì chei puârs coions che a àn ancje di paiâ par meti la machine a rivin a rivâ tart a vore, ancje cuant che a son partîts mieze ore prime.
Cence contâ ce ben che stan i polmons di chei che son a stâ li ator, che a àn une vore di gust di viodi machinis incolonadis a sbolfâ gas di scaric sot cjase.
Sì, okay, e je une cuistion di mieze ore, a matine, ma no mi interesse, chei de SSM a podin vignî li in chê mieze ore e vierzi le sbare, o pûr pissâi parsore, che magari si scjalde e a fasin di mancul di stuerzi la zornade a un pocje di int.

2 commenti:

  1. Salvadic, ma ce ditu? Cjale che oramai a Udin, tal circondari regional e vie ator in su e in iù pal Stivalon... ritard a vore? no sta inventati scusis, eh, parcè ti han viodut fin di jarsere fur di cjase a Lestizze imbranat cun chei de Rai che tu ti fasevis intervistà e dopo dilunc la Pontebane che rive in cà... trafic blocat, polizie stradal, lampegiants multicolorats che turbinavin vie pe gnot e... ma saveiso che uè a l'è dut un atu sintut, atu viodut... Concorso Fara Edizioni - Raffaele Serafini: 1° classificato distanzia gli altri autori di diverse lunghezze...
    No ti dis nancje mandi, parcé tu ses un ritardatari plen di scusis!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Eh... lu savevi jo che ore scuse e jere buine par sparâ!
      Guerrafondaio!
      :D

      Elimina