giovedì 17 settembre 2009

Une Ostarie Virtuâl che devente Reâl

Come che o savês lis mês contis (chês par furlan) ogni tant, a saltin fûr ancje intune altre bande: la Ostarie Virtuâl di Contecurte.
E di sigure lu vês za let inte Ostarie che o sin a Friuli Doc, ma no mi coste nuie lassâus il comunicât stampe di Federica Angeli chi sot, che no si sa mai di cjapâ un client in plui :)

“Contecurte: leturis in marilenghe par une ostarie leterarie itinerante”

Une gnove impuartante in salse furlane e inricjìs cheste edizion di “Friuli Doc”: la colaborazion cul blog “Contecurte”, singolâr e divertent contignidôr par mininarative in marilenghe, e crearà la ocasion par trê apontaments pardabon golôs in diviers locâi storics de citât.
La particolaritât di “Contecurte” e je che si trate di une “ostarie leterarie virtuâl” une vore origjinâl, dulà che ognidun al pues lassâ contis curtis letis daspò de comunitât leterarie. La idee che l’Ufici par valorizâ la lenghe furlane dal Comun di Udin al à proponût al staff di “Contecurte” e je chê di calâ te realtât cheste ostarie virtuâl, puartant lis contis letis “dal vîf” tes ostariis storichis de citât. Grazie ae misture di leterature e enogastronomie al nassarà un clime dal sigûr interessant e di no pierdi: ancje parcè che la cualitât des contis sielzudis e je pardabon di rivuart.
I apontaments a son fissâts par


vinars ai 18 di Setembar aes 18.30
inte ostarie “Sbarco dei Pirati” in vie Bartolini;
sabide ai 19 di Setembar aes 20.00
al “Vecchio Stallo” di vie Viola;
domenie ai 20 di Setembar aes 18.30
tal bar “Da Artico” in borc di Poscuel.
In dut a saran letis 12contis, cualchidune scrite di pueste par “Friuli Doc”, ducj a son stât metûts dongje intun librut dât fûr sore nuie in ocasion dai trê apontaments.
Il miôr de narative curte in marilenghe us spiete: e tra une degustazion e chê altre nol sarà dificil cjatâ mieze ore par gjoldi dal incjant di une conte par furlan in puescj pardabon speciâi come lis ostariis storichis di Udin.

3 commenti: