domenica 22 maggio 2011

Il cartel par la ultime partide: Udinese - Milan


Lu sai, lu sai... nol è cui sa cè, il cartel, ma insome, e je la ultime zornade di campionât e ancje lis ispirazions a son strachis. E i ogni câs o ai evitât ogni riferiment ae champions, chest colp, per che soi abituât a lis ingenuitâts, cul Udin, e mi visi ancjemò chê partide che ducj o savin, dulà che chei dal Barcelone, cul cûr in man, no àn podût fâ di mancul di segnâ.
La Lazio, lu savìn ducj, e vinçarà, par che al è normâl, par une scuadre motivade. Il Milan, se al à voie di fâ afârs cul Udin, un al podarès pensâ, al à di lassâi il pont, ma la realtât e je une altre. Par l'Udine, la Europe, e je une grande robe, ma par i zuiadôrs plui fuarts dal Udin, che a laràn justementri vie a fin dal an, no je cussì.
Se o cjapìn la champions ducj i zuiadôrs a costaràn di plui, parcè che nissun al mole una champions par là intune scuadre blasonade che no le à, si no par bêçs. Ven a stâi che no je dite che il Milan al vedi istruzions di zuiâ cun calme... Ciert, se jo fos un zuiadôr dal Milan, no ven sigûr no a fâmi mâl a Udin par une partide che a no vâl nuie, e il pidut lu tire vie volintîr...
In ogni câs, o varès gust di viodi un 2-2, un gôl di totò, un di sanchez e une doplete di inzaghi... ma fate tal ultim minût eh... :)

A proposit, 'nd è int che a ven da la Argjentine, par viodi l'Udin, e alore, ve chi, doi cartei!

3 commenti:

  1. Famats di goal, siarin il but, slargin il lor e dopo vie, a clacsonà cun discrezion.
    Frank, o spade, no zujà denars, smicjà coppe e bastonà une bale.

    RispondiElimina
  2. Ma dove diamine sono gli "strumenti"???

    RispondiElimina
  3. @Frank
    Ahahahaha
    E je lade!!!

    @Michela
    strumenti = imprescj
    ma non su questo blog, ma su Contecurte:
    contecurte.blogspot.com ;)

    RispondiElimina