mercoledì 4 maggio 2011

Simone Marcuzzi presentât di un Salvadeat

Une gnove piçule piçule, juste par dî che vinars di sere, ai 6, o sarai in Feltrinelli a Udin, a presentâ il libri di Simone Marcuzzi, "Vorrei stare fermo mentre il mondo va".
Us ai za dite alc di chest libri su chest blog, e ancje su chel par talian, o ai plasê, prime di lâ a fâ serade ae fieste de bire, di presentâ Simone.
Ae fin, si sa, di spes lis presentazions di libris a son standard, ancje par che, come che al disevê Zappa al rivuart la musiche (che cjacarâ di jê al è come balâ di architeture) fevelâ di un libri al è come cirî di lei un la man a un madrac (sì, le ai inventade cumò, ma al jere par rindi la idee).
Difat, cun Simone, autôr che o ai scuviert di no vê dongje di me dome la passion pe scriture, ma ancje chê pe musiche e pe leture - e parcè di no, ancje il gust di savê cjolisi in zîr cuant che al covente - a si cjacararà dal so libri, ma ancje di altri.
Ce saio... di libris in gjenerâl, di narative, di leteradure, di musiche, magari ancje di balon... viodarìn.
Se o passais di chês bandis e vês di passâ mieze ore prin dal aperitîf o de cene, aes 18.00 o sin a li, al plan di sore. Si no... si cjatin ae fiete de bire al Fiera. :)

3 commenti:

  1. Salvadeat di un presentator, ti hai viodut, satu, e ti hai scambiat par un atri (par vie che tu vevis i ocjai ancje se no coventavin, par vie chel soreli...), daspò ti hai scoltat e a l'è stat clar... Serafin, visiti di un libri che chel sì a l'è ambientat in Friul e che se tu sas fa un clic... 500 clics!
    Mandi e sperin che doman Guido... O lin, o lin, sigurs no ma quasi.

    RispondiElimina
  2. Ma cjale
    sperìn che l'udin al vince
    e soredut che usgnot la rome e pierdi
    par che oramai lu àn capît ancje i claps che a àn voie di fâ restâ in champions la rome, par cuistion di bêçs, e fâ restâ ju l'udin par che cussì i nestris campions a costin mancul
    e po
    chei de rome son i piês dal campionât
    no come zuiadôrs
    come personis :)

    grazie di jessi vignût!
    mandi!

    RispondiElimina
  3. Sgnàcchete! Viodut che vè un amì merican al puarte ben ancje a l'udin.
    Mandi
    Frank

    RispondiElimina