domenica 9 febbraio 2014

Lis pignatutis par Udinese - Chievo

Jo sarai un pôc plui cui pîts par tiere, ma îr o vin vût une vore, ma une vore di fortune. Chê partide lì si steve metin malissim. Il gôl di Totò al à fat dismenteâ a ducj che i prins 10 minûts dal secont timp nô a jerin te mierde: simpri in inferioritât numeriche tal mieç, mai passade le metât dal cjamp, e in dificoltât daûr. O vevin dome di cjapâlu.
E invezit lu vin fat.
Chest al conferme che l'Udin nol è bon di fâ la partide, ma al è une vore brâf a metital tal cûl cuant che la partide la fasin chei altris. E al Chievo le à petade trê voltis, che a son ancje masse, lassaimal dî. 
Il prin timp il 0-0 al jere just, la vitorie dal Udin e je juste, ma se al saltave fûr un pari nol jere di sconvolzisi. Podopo, une volte segnât, o vin vût fortune e braure. Sì... o miôr... Totò e Roberto, o vin vût, che cence no levin di nissune bande. :)

Scuffet 4 pignatutis su 5: 
A chei de barete, nissun je pete, ma nancje a chei de scuffet, mi pâr.

Heartaux 3 su 5
Al devi vê dit, Oh fantats, jo o ai di zuiâ ancje martars, e no si è proponût cuissâ ce indenant, ma daûr al stâ deventant il miôr difensôr che o vin.

Danilo 4 su 5
Al à viodût un picon, tai spoliatoios, E chest cemût si doprie? Scuffet, che al è furlan, i devi vê insegnât ce che al vûl dî "piconâ la bale" e al à imparât subit!

Domizzi 3 su 5
La gnove e je che nol à causionât nissun rigôr. E no je robe di pôc... podopo al à falât ducj i passaçs, ma si viôt che al devi vê pierdût a briscule cuintri Yebda, Lazzari e Gabriel Silva e al voleve tornâi il dispiet...

Yebda 2 su 5
Mi splâs, ma il prin timp soredut nus à insegnât a ce che a coventin Allan e Pinzi... Il secont timp miôr, soredut par cuvierzi, ma disin che i schemas dal Guido no si imparin intune domenie e alore... perdonât!

Lazzari 3 su 5
Us disarai, par gno cont, il prin timp, nol veve fat nuie mâl, ma si sa, al è un pôc sfigât e cuant che al sbalie un passaç lui che altris a cjapin il pâl, se 'nt sbalie 10 Domizzi nol sucêt nuie...

Badu 3 su 5
Secont me al veve lecât un pâr di ranis tai spoliatoios... a coreve come un danât, ma mica simpri de bande juste! ah, scusait, tal balon bisugne dî "grande mole di gioco ma non sempre preciso nelle soluzioni". Po dopo al segne e ducj si dispentein dal rest.

Gabrie Silva 2 su 5
Si visaiso par câs un cross o un dribbling? Jo no. E mi sa nancje lui. A man çampe, disin pûr che a sin stâts inutii, fin a cuant che al je jentrât pereyra.

Pereyra 5 su 5
Se a nol fos, bisugnares... nuie, busignares nuie, inventâlu. Al è di une altre categorie, e si viôt.

Basta 3 su 5
A man drete, ae fin, e va miôr che di chê altre bande, e anche si difint miôr, ma atacâ une scuadre cuvierte... mmm non basta.

Maicosuel 2 su 5
Nol côr. E alore tu puedis vê ducj i numars che tu vûs, ma tal balon no tu vâs lontan... Al somee un zuiadôr che al zuie al 30-40%. Bisugnares cjalâ se su la schene al à magari un cric o une rodelute di zirâ...

Di Natale 5 su 5
Lassin stâ il gôl, maraveôs, lassin stâ il tac, maraveôs, lassin stâ un stop al volo tal prin timp di lustrâsi i voi e un pâr di cambios di zûc di classe. Ma al à corût dopli dal mago, e boia cane, jo no ai di viodi Totò che al ven a cjapâ la bale in aree nestre, e pûr...

Fernandes 3 su 5
Grande cualitât, chest frutin. Corse e cualitât e frenesie. Pene che al gjave la ultime e al met un pocje di fuarce in plui ta chei sgarets... ma... i dano di mangjâ?

Muriel 3 su 5
A lui sì, che i dan di mangjâ, e si viôt, ma vuê, a part la bielissime azion di gôl, mi pâr di vê capît che al è pront par fâ un gôl a Firenze in cuintri pît... cuissà...

Nessun commento:

Posta un commento