Viodìn mo... no soi sigûr di vê voie di fâ lis piagnatutis, vuê, che tant 'nd àn za cjacarât un pôc ducj dapardut, ma jessint che - ben o mâl - îr al stadio mi soi divertût, (a part i pîts glaçâts) o fâs un sfuarç.
Duncje...
Us dîs subit che il 4 a 1 al è un pocut bausâr... Inte prime mieze ore, il Cagliari al jere organizât, cuadrât e ben metût in campo. E se al jere un che al podeve segnâ, forsit, al jere lui.
No parcè che chei dal Udin no i metessin impegn, ma soredut parcè che a jerin plens di pôre di falâ.
Cui che al zuie a balon al sa ce che o intint... che sensazion che se tu provis a fâ alc al pues dome lâ mâl e se al va mâl dopo si larà dome in piês... Insome. La trancuilitât e je saltde fûr dome dopo il secont gôl, parcè che prin a jerin ducj come se a vessin mangjât il vinavil prin di tacâ!
Si che duncje...
Brkic 3/5: sul gôl nol podeve nuie, okay, ma disin che chê sensazion di sigurece no ta la da mai... ogni volte che al à la bale tai pîts o che a tirin lui ti fâs deventâ une vore religjôs, fasint dî di continuo: "odiudiudiu!". Ah, la gnove e je che îr la curve e à risolt il problema dal non cambiant di "brkic-brkic" a "zeliko-zeliko"... ma no che al sedi cambiât masse. :)
Angella 4/5: al è une vore biel viodi un zuiadôr che al sta cuiet, nol zuie, e cuant che e togje a lui al è in grât no dome di zuiâ ben (a part la capele finâl) ma adiriture di segnâ! Il zovin al à i numâr par jessi une buine alternative a Domizzi, ancje parcè che al à dome un pôc mancul di cativerie, ma al recupere cui pîts.
Hertaux 3/5... insome... ogni tant, cuant che un dal cagliari al decieve di fâlu fûr, lu à fat fûr. Nol à zuiât mâl, ma se lu metin di front a un atacant di chei bulos, lu schiribice prin ancjemò che al disi il so non. Al pues cressi, per, e al cressarà.
Danilo. 4/5 E jere ore! Ancje lui, di cuant che o vin segnât, si è visât di dôs robis: di jessi brasilian (ven a stâi di savê doprâ i pîts) e di jessi un dai miôr centrâi dal campionât passât (che al à il sens de posizion e no i covente cori tant)
Allan 4/5 inte prime mieze ore ancje lui al coreve di ca e là ma cence mai dâ une bale in profonditât e pierdint plui di une. Dopo al à capît che cul rientro di Lazzari (che al continue a coventâ, par dâi al centrocampo geometrie) lui al podarès jessi chel che al dà fantasie, e difat... insome, un zuiadôr di cjoli al Fantacalcio a Zenâr!
Di Natale 4/5 Disêt ce che a volês, ma îr Totò al à fat une siore partide. Par gno cont il miôr in campo. Inte prime mieze ore al è stât lui a fâ capî che bisugne provâ e riscjâ (tirant di çampe) e po dopo al à zuiât come un vêr numar 100, cjolint balis e dantlis... di spes no si cjate ancjemò cun Fabbrini, ma a dî il vêr al è il mancul piês. Forsit bisugnave no vê dûl e, sul tre a zero, gjavâlu. Ancje se a fasevin fâ une corsute e Barreto, par dî une, no mi someave mâl.
Pereyra. 3/5 Mi è plasût mancul di altris voltis, ancje se ducj a cjacarâ bel di lui par il gol che al à cambiât la partide. Però visinsi che al è stât un regâl e che fin ta chel moment nol è che si lu veve viodût plui di tant,
Faraoni. 3/5 super imbambinît inte prime mieze ore, podopo al à capît di jessi bon di cori e cuissà, forsit pe prossime volte si inacuarzarà che al è bon ancje di saltâ l'om. A mi mi somee un che al à un grant potenziâl, ma emotivamentri nol è ancjemò pront a gjestî la partide. Cjalait la mischie cul gôl di Angella... al veve di butâle dentri lui tirant une sglavinade, e no chê fufigne li!
Badu 3/5 Cuasi ducj a dî che al jere tra i mancul incisîfs... ma jo invezit o dîs une robe: kilometros! Al à fat kilometros... al jere mo di ca e mo di là, e dopo al è clâr che al pierdeve balons che che il passaç plui just che al à fat al jere cinc metros lontan dal compagn... ma insome... al è un zuiadôr di cuantitât e se il centrocampo al à tignût no si pues no dâi un piçul merit ancje a lui.
Fabbrini 3/5, ma insome, al à ancjemò tant di imparà, e no dome par il fat di jessi simpri par tiere. Fintremai che i sivilin il fal al va ben. Plui che altri al da la sensazion che se al fases i moviments diferents al podares cjatâsi plui spes di front dal portîr... starin a viodi.
Pasquale 3/5. A part il gôl, al varès di provâ di plui e fâ viodi che al sa cori, cun e cence bale al pît. E magari viodi di meti i cross cence smicjâi al prin om di che altre scuadre che al cjate. par il rest.. brâf.
Nessun commento:
Posta un commento