venerdì 9 novembre 2012

Lis pignatis curtis di Udinese - Young boys

Si che duncje, l'Udin al à rivât a pierdi cuntune scuadre che si clame come un grup di rappers di cespletiscjis o pampalune e jo no ai plui che tant voie di stâ a tornâ a pensâ ae partide di îr, e alore... fasìn instes lis pignatis dai zuiadôrs, ma in curt curt curt.

Brkic- Un gno alenadôr di tancj agns indaûr mi insegnave che se il portîr al cjape gôl su punizion al è brâf il zuiadôr, ma se lu cjape sul sô pâl, e je simpri colpe sô. Se tu vûs pues dâi il to numar di telefonin.

Basta - Chest zuiadôr al covente par insegna la matematiche: 1 Basta = 4 Willians; 1 Basta = 3 Armero; 1 Basta = 2 Danilo; 1 Basta = 1.5 Pereyra o Lazzari e vie indenant. Se o vessin 2-3 come lui a podaressin zuiâ in 8.

Armero - Si impegne, sì. Al cor ancje, sì. Ma si domandiji une robe sole: fâ i cros come un cristian. Lui, îr di sere, il miôr che i è vignût al à copât un colomp.

Di Natale - Il rigôr si pues falâ, no podin lâ simpri dentri, ma boiacane... inutil platâ che al à segnât dome par che i à cjapât mâl e che la travierse no je sfighe, ma smicje... che e mancje.

Pereyra - al jere strac, nol pressave e nol difindeve come che al fâs di solit. Però al è l'unic in grât di saltâ l'om e inventâ alc. Al è ancjemò sierât tal spoliatoio a domandâsi per che Guidolin lu à gjavât.

Fabbrini - cuant che si cjape une bote si à dî sta par tiere a vaî, ma dome se si sta vincint, no cuant che si piert. Lu diseve simpri il gno vieli mister... domandiji il numar a Brkic, va.

Danilo - "Mister posso giocare a centrocampo?" al devi vê domandât. "Mah... almancul li tu fasis mancul dams e se a tirin di plui lontan no segnin" al devi vê pensât tai spoliatoios Guidolin. Purtrop nol jere cussì-

Coda-Domizzi - al è une vore dificil tignî sù une difese in doi, soredut cuant che nol è il centrocampo e chei altris a son fuarts. Di fat, no rivin.

Lazzari - nol à zuiât ben, al à sbaliât une vore di passâcs e al varès podût tirâ un pâr di voltis di plui cence copâ altris colomps. Però "no pos migo fâ dut jo!" al devi vê pensât, e in efiets...

Willians - anche cun lui si impare la matematica. 10 + 1 = 10, o pûr un gol di vantaç par chei altris.

Ranegie - Si impegne il dopli di Basta, cu la metât dal risultât. Par che al segni al somee che a vedin di costruî la puarte ator dal balon che al tire.

Faraoni - Ah, ma parcé, isal entrât?

Bon, dite chest, al va dit che o vin pierdût cuntune scuadre fuarte, che a fasevin zirâ la bale come che i pareve, che par une volte il Guido al à fat capelis (vin fat  l'un a un? Ma putanemiserie, torne tire indaûr Danilo in difese e tignin cussì, par un moment!) e che vin vût ancje un biel pocje di sfighe, par che forsit in plui moments la partide a sarès podude cambiâ. No mi sint di dî nuie, invezit, sul impegno, che le àn metude dute, ducj, par dute la partide... purtrop no si vinç dome cu la voie...

Nessun commento:

Posta un commento