domenica 18 novembre 2012

Lis pignatutis par Udinese e Parme

Ve chi, intant che o cîr di digjerî la mangjade che o ai fat dal nervôs, us lassi lis pignatis, ma curtis curtis...
pignatutis, insome.

Brkic.2/5
Une siore parade su Amauri, par il rest, si capìs che al è una vore gjenerôs, jessint che al sta fasint di dut par dâi un pôc di spazi a Padelli... forsit e sarès ore di provâ...

Basta. 4/5
Spiegade finalmentri la origjine dal so non. Di tant che al cor a duc i aversaris i ven dome di disi "Basta correre... basta!"
Il miôr insiemit a Totò.

Di Natale 4,5/5
Un che al fâs un gôl cussì al pues za dî vonde. Invest al faseve parfin pressing. Al à dât une vore di balis, di ca e di là... Pardabon une partide di qualitât e quatitât... pecjât che nol vedi un che i dedi une bale juste par metilu un cuintri un...

Pasquale. 3/5
Ducj a cjararan ben di Pasquale, ma par gno cont, vuê, nol è stât cuissà ce... anzit, su chê fasse al veve di fâ di plui, jessint che al zuiave cuintri i muarts. Ae fin, just il cambio. No 'nt veve plui.

Coda. 2/5
Su doi goi cussì, un centrâl al à simpri un pocje di colpe. Posizion, la clamin, ma Coda nol è Baresi e bisugne perdonâlu. Da rest il fûr zûc lu veve clamât just, ma Domizzi al cjalave une frice in curve e no si è inacuart. Però il passaç di testa a brkic par daûr al è un mieç suicidi.

Domizzi 2/5
Al fâs la capele dal secont gôl, va ben. ma nol à fat une biele partide.
La veretât e je che lui, dal trio Danilo Benatia, al è l'anel de fuarce, ma cun mancul tecniche. Cun in bande Coda e Angella nol pues e nol podarès cumbinâle. Anzit, plui che altri, àn cumbine!

Angella 2.5/5
No mi sint di butâi la crôs intor, parcè che de difese al è stât il miôr. però... in un cuintri un, no si pues fâsi fâ fûr in chê maniere. al pues deventâ miôr... dai.

Badu 3/5
Jo dîs che al à fat une biele partide. Come conteniment al à zuiât une vore ben. Al à dât dut ce che al veve e forsit al jere lui che al leve cambiât, ae fin. In costruzion, però, une su dôs la piert, e in serie A no si pues... Lazzari al è une altre robe, par cumò

Maicosuel 3/5
Al cor tant. Tantissim. Un pâr di voltis si è cjatât parfin in aree, no si sa a fa cè. Al faseve il centricampist lassant totò cence riferiments, tal prin timp. Miôr dopo, e par un pêl nol segnave. Al à ancjemò di imparâ une vore, ma il zuiadôr al è. Podopo, cumò come cumò, a mi da plui afidament lui che no Ranegie, Fabbrini o Barreto. Al pues dome fâ miôr-

Pereyra 3/5
A fin partide al è cuet. cuetissim. Al à corût come un mat, e al à di imparà a no fâlu. Se al gjestis miôr i timps, e al sfrutas miôr il dribling (vuê nol à imbrocade une) al sarès une roture di coions par ogni scuadre, cussì al da juste un pôc di fastidi.

Allan 3,5/5
Al è chel che al puarte vie plui blestemis de bocje di Guidolin, cuant che al drible inte nestre tre cuarts, ma al va dit che al è chel che al à fat nassi il prin gôl e che al à corût come un sfolmenât par dut il campo. brâf e brâf.

par il rest, Ranegie, Armero e Faraoni no si sa nancje se a son jentrâts o mancul. e tai trê cambios, vuê, si è decidude la partide.

Nessun commento:

Posta un commento