domenica 23 marzo 2014

Il strisson par Udinese - Sassuolo

Ben po. O ai gno pari, chi, daûr de schene, che al piture il cartel che o ai fat îr par la partide di vuê, e cjalant il timp di lôfs che al è fûr o stoi pensant: ma cui m'al fasial fâ di lâ a cjapâ frêt e ploie al stadio?
O varès di scrivi une conte noir ambientade a Udin, o varès di lei, di sclapâ çocs in zardin e di lâ a fâ une corse, ma insome, vuê o ai decidût che o voi instes al Stadio e o speri che l'Udin mi contenti. Nol è facil, si sa, ma Berardi nol zuie, Floro Flores nol à mai fat masse e nol començarà migo vuê, e par il rest, si spere di vê un  pocje di fortune, ficjâi dentri un gôl, e dopo dâi dentri in cuintripît, che chel al è ce che o savìn fâ. 
Da la Udinese ce aio di dî? Aromani o sin come un plat maldigjerît, no nin ni sù ni jù.
O vin un Totò che simpri plui si dimostre l'unic vêr zuiadôr di nivel di cheste scuadre.
O vin un puartis che nus rint braurins e contents ma che al è il pericul di brusâlu, a cjariâlu masse (e a dî il vêr, su lis ussidis, il pericul al è pe difese) e dopo, ce vino?
Boh...
Muriel, a zui miôr jo di lui, tal mieç dal cjamp o vin trê di lôr che a son un grum di cuantitât ma cualitât... insome, lassin pierdi. Int come zielinski e il mago aromai no savin plui nancje ce muse che 'nd àn e su lis fassis mai che a fasin une buine partide ducj i doi chei che a zuìn. Simpri un sì e un nò.
E cualchi volte doi no. La difese... e zuie ben simpri al 90%, e dopo una capele le fâs.
Bon. Vonde lamentâsi, par vuê. O speri di viodi une biele partide plene di gôi, ce sajo, un 4-3... cun magari un pâr di gôi di Totò, che sa ju merete ducj!

Nessun commento:

Posta un commento