domenica 19 gennaio 2014

Udinese Lazio, strisson e pignatis

No sai nancje ce di cheste partide dal Udin.
Somee che la uniche robe positive e sedi stade che nol à plovût, dal prin al ultin minût.
La Lazio e à vint e mi splâs dîlu, ma no à robât nuie.
E pûr, se o nin a cjapâ i zuiadôrs, un par un, in tancj si salvin.
Puedio di mâl di Badu, vuê? O di Pereyra?
Ancje Pinzi, par gno cont, al à fat la so partide, e un gnûf come Douglas, ae fin, al à fat une partide positive. Purtrop Brkic vuê al jere piês dal piês Kelava, insigûr e cence sintimet intes ussidis.
Danilo al jere ma ogni tant nol jere e Domizzi, in bande di robis maraveosis, par un difensôr, al à fat chês 2-3 capelis che dopo nus àn costât la partide.
Po dopo, al è clâr, Muriel no si podeve pratindi masse, ma al è stât cuasi come no vêlu, Maicosuel par la plui part de partide al à cjaminât platantsi daûr dal om, Basta impegn a cent ma risultâts une vore mancul bogns... Heartaux al è un gran biel difensôr moderni, ma i gôi de lazio a son vignûts fûr de sô bande e alc al volarà dî...
Jo, come tifôs, soi avilît, purtrop o pensi che al mancji il cjâf.
Cuant che o ai viodîût la formazion o vevi za pensât: simpri chei, a zuin simpri chei.
Podopo, zire volte, o vevi forsit reson.
Ma us lassi lis padielutis di vuê:

Brkic 1 su 5: par solidarietât tai confronts di Kelava al à decidût di zuiâ piês di lui, di maniere che cumò si pues jessi pôc sigûrs cun ducj i doi i puartîrs. Di bon al è che cun lui vuê la scuadre e jere sigure. Sigure di cjapâ gôl.

Danilo 2 su 5: Floccari e Klose, vuê, ju varès marcjas ancje il gno gjat. Purtrop, il gno gjat nol è brasilian e no lu à tesserât l'Udin, se no...

Domizzi 2 su 5: al è ancjemò là de puarte che al barufe cun Zeliko par viodi cui che al à di cjapâ la bale dal rigôr... se i taiassin i braçs al puedarès jessi un dai miôr difensôrs de serie A.

Heartaux 3 su 5: no mi sint di butâi la crôs intor, par che ae fin, il sô lu fâs, tigninlu di cont, ancje se ogni tant al varès di jessi plui tristut e concedi un cross di mancul.

Pinzi 2 su 5: come che al racle lui, no 'nd è, ma chest centri dal cjamp al à pachis ma no pît, e purtrop, lui, al varès di jessi un pôc plui costrutîf

Douglas 2 su 5: nol è mâl, ma nol somee nancje un fenomeno. Ciert... disin che nissun al à pensât "Ah, se al fos stât Gabriel Silva". Che forsit, su chê fasse, a vedin un probleme?

Pereyra 3 su 5: Viodilu cu la bale tai pîts al è un plasê. Cumò che lui e il dribbling a son tornâts amîs al è un dai pôcs zuiadôrs che a àn cualitât... al à dome di dreça chel pît a banane, ancje se o ai pôre che i vegni cun cori masse a taponâ lis busis che chei altris a lassin.

Maicosuel 2 su 5: mi pâr che a vedin ordenât un casse di pevâr par metial intai bregons... se un cun dute che tecniche ancje al corès, al podarès ancje deventâ un zuiadôr di balon!

Basta 2 su 5: nomen omen.

Badu 4 su 5: une volte a disevin che Badu nol jere zuiadôr a la altece di Udin, cun vuê invezit o sin sigûrs dal contrari.

Di Natale 2 su 5: Ancjemò nol è, però al à corût plui di tancj altris... Tifi par lui e par un gôl a Milan.

Muriel 2 su 5: l'om fat di luianie, come simpri, vuê al à rivât a no fânus inacuarzi di jessi jentrânt in cjamp... al à denant un cariere sflandorose... come ilusionist!

Lazzari 2 su 5: piazza primo maggio, adalt de scjalinade. Par plasê vâlà e pie une cjandele!

Nessun commento:

Posta un commento