domenica 3 novembre 2013

Il strisson par Udinese - Inter

Ma bundì!
Al plovie? Mah... ancje se o speri che i metereolics a cjapin dal mone e che nol plovi, o ai pôre propit che la partide cul Inter, vuê, e sarà bagnade...
E sperìn che a sedi fortunade, alore, parcè che se ai di jessi sincêr, un Inter che al zuie ben, cui zuiadôr che al à, di Udin nol va vie cence ponts. Purtrop la partide di miercus, cul Sassuolo, mi à fat capî che il Sassuole e je pocje robe, come scuadre, e l'Udin al è pôc di plui.
E pûr i zuiadôrs ju vin!
Vuè cun Brkic in puarte, che al à mostrât di jessi un portîr cui coions (e si visaisu trop che lu criticavin, cuant che al à tacât) o vin, in ogni câs, za une possibilitât in plui di no cjapâ gôi, soredut se in difese Danilo, Domizzi e Heartaux (al zuiarà lui, soi convint) a zuìn al miôr.
Tal mieç soi una vore displasût che nol sedi Basta e nancje Maicosuel, ma o vin Badu, e dai, magari e je la volte buine che o vedin cualchi muse gnove... Merkel, Widmer... no vino di provâju, prin o dopo?
Devant nus tocje viodi Di Natale e Muriel... un siôr atac, al è clâr, ma che al stâ zuiant vonde malut.
E ma miercus a àn pûr segnât....
Sumò su, cjalintsi tai voi... Totò se a nol jere par il rigôr, no la butave dentri nancje se o levi jo, in puarte, e Muriel al jere completamentri inutil e anzit, dai soi pîts e je partide la azion dal paregjo dal Sassuolo. Se al stes sintât, o vin une vore di int che nd à voie di cori (zielinski e nico lopez su ducj).
Bon, ma no stin fâsi masse fastidis, Guidolin al savarà miôr di me lis robis, e se al met in campo une scuadre come cu la Rome, a mi mi va benissim!
Mandi a ducj e buine partide!

Nessun commento:

Posta un commento