martedì 24 settembre 2013

Il cartel par Udinese - Gjenue

Alore, lu viodêso che segnat jenfri la L e la E, che al somee un pêl di cûl di un orcul? Ben po, mi domandâvi, ce isal? Gno pari si isal rincoionît? No, parcè che magari no savês che la il strisson pe partide dal Udinese si compon di difarents contribûts...
A seconde dai timps, jo o pensi la frase, su sugjeriments di gno pari e mê mari, podopo la scrîf a matite e dome i ôrs des letaris e - se al è timp e o ai coions - a fâs un dissen e lu pituri cui pastei a cere, magari obleant la frute a piturâ ti tocs plui grues, se invezit no ai timp, dome la scrite, di gnot o a matine adore, e dopo gno pari al piture.
Ben po, insome, o pensavi che al vès falât di brut a fâmi chel schiribiç li, invezit, al è dome un elastic!
Ma vignin ae partide... jo usgnot no ai masse voie.
Il puest gnûf in curve sud mi fâs cagâ, il zûc de udinese ancje, la voie che i àn metût sabide, lassin pierdi. No met in discussion la scuadre. Jo o concêt vulintîr lis scusi a Kelava, (però al è lent tal lâ par tiere, e chel nol centre nie cu la inesperience) e a Bubnic (che un vieli come Pelizzoli lu mene pal cûl tant che al vûl) però viodi un Lazzari a dî pôc inutil, un Muriel che al è une fantasime (cuasi fastidôs) e un centri dal cjamp cence ideis, cun Maicosuel straçât a fâ il median, e badu... dome voie ma nuie sostance, insome... no. Varès voie i viodi une altre udinese.
La veretât e je che tancj a li dentri si sintin sigûrs dal puest... ma schercino?
Su mo su mo! O tignin in panche un merkel, un zielinski, un lopez e altris che no podin fâ piês de Udinese dal prin timp di verone... ancje un dordelon come ranegie a zuie miôr dal muriel di sabide stade. Bon... però, jo o pensi che al basti une vore pôc a tornâ a cjapâ il zûc, e alore, usgnot UDIN AL-E', e dinsi une mote!

Nessun commento:

Posta un commento