sabato 13 luglio 2013

In muse a dut, perdonabîl.

No ai passion di cjans.
Al è inutil.
Soi un gjat,
o lu eri stât intes vitis prin, ce vûstu savê,
ma di cjans
cun chel che mi plasin dutis lis bestiis,
no ai mai vude passion.
Si,
bon
ju ai
prima cuatri
dopo trê
cumò doi.
Il "lupo"
cjase mê
nol è mai mancjât, ma jo, inmò, no ai passion di cjans.
E pûr, propit îr, pensavi a Obama
chi te foto,
che ogni sere che o rivi al rive intor
come se o fos l'ultin su chiste tiere
un om
po,
nancje une robe che si mangje
e nancje un che al zuie cun lui
lui
frut come che al è
al somee che al sedi il plui content dal mont
e no je une maniere di dî
al somee propit
il plui. content. dal mont.
E jo, dispes lu ripi,
par che mi romp i coions,
o i bruntuli, che mi sporcje i bregons
e nie
o ai masse premure,
che bisugne lâ ca, e là e sù e jù
e no vin mai timp par nissun.
E alore o rivi a capî
un pôc
chei che le àn, la passion pai cjans.
Chei che guai se tu jai tocjis
che miôr, mîl voltis miôr,
che al mori un cristian.
Jo no soi cussì,
No lu saràn mai,
A mi chest dâi aes bestiis podê di divinitâts mi sa dome di egoism,
Incapacitât e pocje voie di vê a cefâ cuntune raze dificile
come chê des personis,
o dai amîs
o parfin di vêju, i amîs.
Mi àn insegnât di piçul che lis bestiis
a àn di stâ di bestiis,
e pûr
cuant che stevi par butâ vie cheste foto
par che e je fûr fûc,
mi soi rindût cont che invezit e cjapave propit chel menâ di code
di Obama,
che lu rint simpri, in muse a dut, perdonabil.

Nessun commento:

Posta un commento