lunedì 13 febbraio 2012

Mi va di cjacarâ dal Udin


Vuê, su la sezion media dal sito dal Udin, no jere nissune fotografie cul cartel fat par la partide dal Milan, forsit parcè che - o crôt - la frase par une volte no je stade profetiche...
Va ben... va ben...
Però chest mi fâs pensâ.
Sabide di sere soi lât ancje jo al stadio, a viodi la partide.
Soi tornât cjase cence pîts, che ju ai viodûts tornâ dongje tor 10-11 di sere, dopo un tratament a base di Coccolo e di cuviertis. In ogni câs, nol è dal frêt che o vuei cjacarâus... ma dal Udin.
Sabide o sin restâts ducj di mierde, al è clâr, ma ae fin, o vin pôc ce reclamâ... plui chê altri al è di pensâ e di metisi adun, parcè che - come che nus àn insegnât i zaponês intal marketing - al è propit intai moments di dificoltâts che si cree il suces, e l'udin al varès di fâ cussì.

E alore, ancje se nissun nol lei chest blog, mi va di dî cemût che la pensi.
Nin par ponts.

Di Natale al è fûr un mês.
Bon, al è clâr che al displâs, al è clâr che se o cjalin i numâr l'Udin cumò al sarès in zone retrocession, ma...
Floro Florer al è un prime ponte, e vonde. Podìn metilu chi o là, tichignâlu, stiçâlu, metilu in panche, ma lui al è une ponte di chês che a stan tal mieç, vonde. E alore, çuet o no çuet, jo mi spetarès che lui al fâsi ce che al à fat Totò in chescj mês. Se al ves ancje un pôc di sostegno, e no dome int pronte a bruntulâ cuant che al sbalie, al sarès un zuiadôr diferent. Inutil pratindi che al ledi su ogni bale, che al ledi a fâ pressing... lassinlu cjaminâ, une buine volte, framie di dôs azions... 'nd è mil pontis, in Italie, che a fasìn cussì, e dopo, un gol a partide tal ficjin instes... E risolt il problema di Totò. Se dopo rivìn a viodi ancje Barreto...

Isla al à finît il campionât.
Mâl, malissim. Ma par lui. Par l'Udin nol à di jessi mâl. Sigûr, al jere il zuiadôr plui in forme, determinant tant e forsit di plui di totò, par cè che la cuantitât di zûc che al fâs Isla no je paragonabile a chê di nissun altri (Forsit Basta, sì, ma chel a lu vin ancjemò, par fortune).
Però forsit nissun al à cjalât cemût che àn zuiât i doi gnûfs, Pazienza e Fernandes. 
Nissun dai doi al è un Asamoah, Ducj i doi a tindin a tornâ, mentri che l'african al tint a vierzi il zûc cjalant indenant, ma di chi a dî che l'Udine al deventi mancul competitive se tal puest di un Isla o vin un Fernandez o un Pazienza, no lu disarès. E je une Udinese diferente, sigûr, ma che pues vinci dutis li partidis, come che si è viodût in dutis chês che e à pierdudis di resint.

Handanovic  al è in crisi.
Vere. Verissime. Jo lu ai cjalât dut il timp e savêso cuale che e je stade la sô problematiche? Il frêt. Al coreve di continuo, sì, ma in chel cross, par gno cont, nol jere cjalt, nol jere reatîf... e al à fate une capele, ma ancjemò piês al è stât viodi pierdi il cjâf inte azion dopo, dulà che par miracul no vin cjapât il doi a un in tre minûts. E alore? Nô no sin il Milan, che al cambie il portîr titolâr cuntun ancjemò plui fuart. No a vin Handanovic, e alore al sarès il câs di dâi sigurece, sedi la int, sedi i zuiadôrs. E soi convint che a tornìn a cjapâ zero goi..

E dopo, no mi son plasudis dôs robis, domenie.
Viodi i zuiadôr a barufâ, dopo vê cjapât il secont gôl e viodi che no son vignûts a saludâ la int ae fin de partide. 
Alore... viodìn di capîsi:
L'Udin al à dominât la partide, al à zuiât di balon, al à fat azions bielissimis.
Il prin timp Guidolin al veve metût in campo un scuadre perfete. Per-fe-te.
O vin pierdût, va ben, ma zuiant di balon, e par ingenuitâts, par la pôre di fâ un fal brut a metât campo, par che nô o crodin simpri di vinci cun onestât, che bisugne cjapâi la bale a chel altri corint plui di lui, ma no je cussì. Ambrosini al è veloç come un caterpillar, ma cuant che un dai nestris i leve vie lu tirave ju, e se al podeve colâ sul zenoli di cualchidun, lu à fat. Disonest? Bastart? Sumo sumo... al è balon.

E alore, joibe che al somee che a vedin di zuiâ cuintri un Stât intîr, plui che une scuadre, o ai propit voie di viodi se Guidolin, e la int cun lui, a rive a capî che il moment just par lâ indenant al è chest. Che no vin nissun fastidi par chei che mancjin e che, come che fin cumò al è stât, ancje se tancj a somein dismenteâsi, a podìn zuiâsale cun chiunque.
E alore, se chei dal Udin no àn il coragjo di meti sù il cartel, ve chi, che 'nt met doi jo!



1 commento:

  1. E ce disanime! Ce calcistiche sapienze. Ce... Siarat la lenghe in bocje o soi content dos voltis par dis voltis plui alc e ce.

    RispondiElimina