domenica 29 aprile 2012

Il cartel par Udinese - Lazio

Domandâi il timp a un mat, no je une robe sane, ma jo vuê o rivi a cjatâlu e a meti sù chest cartel, par viodi se o rivìn adore e poiâ doi balins, tal cûl de acuile blancjeleste, di maniere che la zebrute furlane e puedi tirâsi sù un tichinin. 
Ah, pe cronache, o volevi fa le zebre cu la scolpe, pe cuistion dai balins, ma jessint che - stant a che cjavrui dai stuarts, - bielzà il cartel de setemane passade al jere masse violent (e pensâ che e jere une citazion de Bibie) o ai pensât di cambiâ la scolpe cu la fionde... tant, par tirâ ju une acuile no coventin masse imprescj...

mercoledì 25 aprile 2012

Il cartel par Udinese - Inter

Ve chi... lu sai, lu sai che lu varês za viodût, ma nol è cambiât nuie: se vincìn o tornìn in corse par il tierç puest, jessint che dopo o vin di cjatâ la Lazio e podìn cjapâju.
In vêr, nol è tant al tierç puest che magari a vin di cjalâ, ma a restâ in Europe, che o pensi che e sedi za une grande robe... si che duncje, fuarce Udin!
E sclizzin chel madracat neri e blu!

sabato 14 aprile 2012

La strie

O ai gjavât il post cul cartel pe partide di vuê.
Morosini no lu cognossevi, come zuiadôr, ma o leievi simpri il so non, inmò cuant che al zuiave inte primevere e no savevi nancje che al jere lât a livorno.
No vevi nissune voie di lâ al stadio, usgnot, e mi va benissim che a vedin sospendût le partide. No tu zuis plui, cuntune robe cussì. 
Di sigure al sarà cualchidun, ator, che al tirarà fûr il discors "ma parcè" "a môr int ogni altri dî, sedi plui zovins sedi mancul fortunâts" e vie indenant.
Vere, vere...
Ancje se in tal so câs no si pues dì che al vedi vude masse fortune, in famee. 
Ma i discors a stan pîts in ogni câs.
Ma us disarài, di zuiadôr di balon e tifôs che vuê al leve al stadi, che no ti ven voie di fâ fieste, di lâ a businâ. E alore no viôt nuie di mâl a fermâ, ogni tant, lis robis. Tant si dismenteis, doman matine mi jevi, come simpri, o compri il gjornâl, o cjalarai la formule un. Doi e trê dîs e si torne a tacâ, o sari pront di gnûf par lâ al stadi, businâ...
E je cussì che al funzione e di bon di chel.
A ogni mût vuê us lassi cuntune altre robe.
Une poesie.
Anzit, une cuasi poesie, di chês che ogni tant o buti jù. Poesiis veris, inte vite, 'nd ai scritis trê o cuatri.
E o ven cumò cumò di Basilian, dulà che soi stât a viodi lis premizions di Emozions di ingjustri, o ai cognossût Gianfranco Plume d'Ingjustri e ae fin, ancje se no jeri in vene di int e di cjacaris, no mi è displasût lâ.
La cuasi poesie e jere partide su chê strie di mê mari, e dopo e je deventadi plui universâl, partint dal començâ che la prime e forsit uniche strie che e cognossin, te vite, e je propite nestre mari.
Cussì, almancul, o viôt di inzornâ il blog cun alc altri, che no sedin cartei par l'udin.


 
STRIE

Lu vevi scuviert di piçul
che tu jeris une strie.


Tu cognossevis, no sai cemût,
la gjeografie des cjasis
e il dulà di ducj i miei parcês.


Tu jeris buine di stramudâ i cjalcjuts
in cjalçuts
e sierâju intun scansel.
Tu vevis incjantesims intrigôs
Par platâ cetancj savôrs
intune sole sedon
e i bêçs
sot dai cussins.


E tu savevis dulà meti mans,
lis ongulis mai netis,
par mugnestrâ cuviertis, pletis,
taculis,
grops tes scarpis e tal cuel.
E tu svolavis, pardabon
suntune scove, di une stanzie a di chê altre.


Ma cumò,
che tu âs vues di veri,
dincj di piere,
voi di cristal…
no mi vanze mai timp,
mari,
par jemplâ lis tôs sachetis
vueidis.

domenica 18 marzo 2012

Il cartel par Udinese Napoli

Ve chi, jessint che o zuin cul Napoli, che o vin doi napoletans in scuadre e che dut câs si clamin ducj i doi Antonio, vuê o fasês un pocje di enigmistiche, cussì, tant par cambiâ, e sperant che una di doi antonios la buti dentir, ancje se jo mi contentarès di viodi Barreto, che forsit e je ore di tacâ a recuperâ cualchidun, invezit di pierdi zuiadôrs.
Fuarce Udin e vie a tifâ!

giovedì 15 marzo 2012

Il cartel par Udinese - AZ

Metât cartel, vuê, lu à pensât me pari. L'ultin toc jo. Si podeve lâ a cirî un zûc di peraulis con AZ, sedi come alfabêt, sedi come marcje di dentifricio, ma insome... mi pareve scontât, e a la fin dut ce che i covente al Udin, par tentâ l'imprese, a son tre goi.
Goi che in dì di vuê a somein une chimere, jessint che ca nol segne plui nissun. Dopo la partide di domenie, dulà che une cualuncue tierce categorie e podeve fâ la sô porche figure, mi somee di viodi une vore di pocje sperance, e in efiets, o vin pocje robe di meti in campo, usgnot.
Sperin in Pinzi, che al è un che al tire fûr i coions, cuant che al covente, e pecjât par Basta, che ancje chel al cor par trê. Mi vegnin za i pei drets pensant che tocje tigni Ekstrand... sperin ben va, e sperin che int come Fabbrini par une volte e fâsi viodi di non savê dome cori dibant e colâ par tiere... Totò? Ma... al è un pôc ju di cuarde, si viôt.
Armero al somee vê dismenteât ce che al è il zûc dal balon, Benatià al fâs ogni 10 intervens bogns une capele galattiche. Insome... la viôt brute, ma se no i crodin nô, che o sin tifôs, cui ajal di crodi, chei altris?
Fuarce Udinese! 
Fur i coions par butâ fûr i olandês!

mercoledì 7 marzo 2012

Spietant l'Olande...

E intant che spietìn la partide di doman, cun chê scuadre li che no ai capît ben se e je di balon o un dentifricio, che chi - via Frank - cualchi anticipazion dal Olande!

 

sabato 3 marzo 2012

Il cartel par udinese - atalante

Sperant che Denis nol vedi voie di gjavâsi cualchi sodisfazion, e sperant che cun il tornâ di Pinzi e di un Totò e di un Asamoah, che 'nd àn polsât, viodin se meti il cartel prime al torne a puartâ bon, come che al veve simpri fat fintremai di chê partide sfigade cul Milan.
Dopo il premi a Guidolin non si podeve fâ di mancul di cjacarâ di lui e alore, jessint che al somee pardabon vê cjapât sù dutis lis carateristichis de gjenie furlane (tacant dal "viodarin" fin a "svolìn bas" e dut il rest) podìn propit dî che al è un di nô!


domenica 19 febbraio 2012

Il cartel par Udinese Cagliari

no time par peraulis, contentaisi dal cartel, par cumò :)
Jo a Floro i crôt ancjemò... sperìn...

Edit:
E o ai sperât mâl. Purtrop al è stât ancje sfortunât, sul colp di cjâf viers la fin de partide, lât fûr par tre pêi di cûl, ma insome... un tîr in puarte al è masse pôc!

giovedì 16 febbraio 2012

Il cartel par Udinese Paok

Ma sì, vuê al il Paok.
E jo che o soi di Sclaunicco o podevi tirâ fûr alc sul zûc di peraulis Sclaunicco/Salonicco, ma us disarai che ai grecs no vevi voie di dâ masse impuartance. In fin dai conts a mi je someât che si cjacari ancje masse di lôr. E che a vegnin in tancj... e che a fasaràn casin... e che chi e che là...
Ma vonde! 
Viodìn di tirâ fûr i coions, e zuiâ un bon balon, cirint di meti in bande la sfighe e lis cjacaris. Al è cumò che si viôt se o sin o no une scuadre che pues rivâ di cualchi bande... 
E alore, o ai pensât, i vûl propit il spirt furlan, che cuant che la robe e je dificile, a pedale di plui e al cumbine!
Fuarce Udin, e vuê o speri intune doplete di Floro, che e je ore di fâlu deventâ un dai nestris, e non un a miezis :)