venerdì 12 settembre 2014

Piculis robis picjadis intor

Al è curiôs come che lis robis a cambin di prospetive intai timps di magre. A scomençâ di chest miluçâr salvadi, bielonon, che soi lât di pueste a fotografalu in biciclete, su indicazion di mê mari, che di simpri mi clame par robis come chestis. 
In biciclete par che Setembar za o savevi che al jere un mês ruspiôs, dulà che dopo vê paiât l'acont irpef su bêçs che no varai mai, mi saressin vanzâts si e no i francs par meti benzine e lâ a vore.
Ve a stai che par lâ a fa la spese o a pescje o al cjapâ soreli o altris cagadis di chestis la biciclete e je la principâl font di carburant. 
Ve a stâi che tu scomencis a viodis lis robis diferentis, za dome cussì.
O tu scuvierzis, par esempli, il gust di dâ cuant che no tu âs nancje par te. No sai... vuê o jeri là dai libris, li che a lavorin dome volontaris, e par solit inte cassetute des ofiertis o buti alc ma cussì, i centesims che mi vanzin. Vue invezit o a vût dut il gust di butâ i ultins 50centesins de setemane, e o confessi che mi soi ancje sintût un pôc un bastart a pensâ che e jere une figade sintîsi ben par chest. 
O ai scomençat a capî chei paîs dulà che a son puars ma tu vâs li e ti dan di dut... bastarts! Cumò che lu sai no mi fasês plui dûl! :)
Ciert... o ai rinunziât ae aghe cu lis bufulis... ma forsit al è miôr che bevi chê di rubinet.
Po dopo si cjape gust in altri robis, tipo usgnot, lant a fâ une cjaminade pai cjamps e passant blave, cussì, tant par fâ la scorte pal Unvier des gjalinis. Par solit o lassi lis borsis di cualchi bande e torni in machine... ma simpri pe storie de benzine o ai cjapât gust a puartalis, une di une bande, une di chê altre, su lis spalis, e cun di plui a sbassâmi a cjoli lis panolis che o cjatavi par strade viers cjase.
Ben po... o ai capît ime altre robe: la sodisfazion che a provin i solevadôrs di pês.
Lu ai simpri cjatât un sport vueit, puâr di braure, e invezit, la sodisfazion di rivâ a sbassâsi planc a planc, cu lis cuessis che a somein scupiâ, e rivâ a tornâ su cence colà, cuntune panole in plui.... ben po... miôr che segnâ un gôl!
E cussì, tu ti inacuarzis che a son piçulis robis picjadis su la zornade, come i miluçs di chel morâl, che al è biel propit parcè che al à piçulis robis picjadis intor, ma tantis.

Nessun commento:

Posta un commento