domenica 23 ottobre 2011

Il cartel par l'Udin cul Novare

Sì, e je vere. No soi propit in vene vuê, nancje di cjalâ la partide, e difat no la cjalarai.
Ma il cartel al è il cartel, ancje se vuê forsit, se l'Udin al à voie di començâ a pierdi, e je la zornade juste, jessint che ogni pierdite, vuê, e sarà plui lizere.
Îr di sere o ai distudât la radio a un cuart d'ore de fin de partide de juve, e no pensavi propit che no vincès.
No sai se vuê l'Udin al rive adore a fâ ponts, viodin. Zuiadôrs che a àn polsât 'nd è. Se nol zuie Di Natale - facil, jessint che di sigure nol à voie di pierdisi il Napoli - o vin un Torje che al è ore che al tiri fûr i tabars e un Floro che ancje se al à corût, joibe, voie di fâ 'nd à sigure. E al è fuart, lu vin viodût.
Alore sperìn ben, di jessì cul cjâf alt, dopo de partide.
Se cussì al fos, al sarès dut biel, cuntun unic difiet... dopo tocje rindisi: si incacuarzaràn dal Udin, almancul par une setemane...

Notis:
il cartel scartât, cheste volte, che al jere sigûr plui biel - come calembour - ma lu cjatavi mancul impuartant, dal pont di viste dal significât, al jere: "NO VARÊS mico di vigni a vinci?"
Jo vevi pensât a NO VARAn mica di..., dopo gno pari al veve vût la idee di Novarês, ma ae fin al è miôr stâ cui pîts par tiere (si, lu sai che o vevi di scrivi tiere, e no tiare, ma al stadio a disin tiAre, e jo o ai sielt di jessi popolâr pluitost che coret. :)

Nessun commento:

Posta un commento