giovedì 3 marzo 2011

Su la Gazete di vuê...

Vuê un post di corse, ma di gust.
Dopo il 7 a zero a che puar disgraciâts dal Palemmo, che a àn la sfighe di vê par president un che al à la umiltât e il rispiet di un çus, al somee che ducj, ma propit ducj, a vedin simpri tifât par l'Udinese.
Udin di ca... Udin di là...
La miôr scuadre, il miôr calcio... e bla bla bla...
Fin chê altre dì, invezit, nus cagavin tant che un stitic, ancje se l'udin al zuiave ben, e al vinceve.
A dimostrazion di dut chest cjacarâ dal Udin, no pues no segnalâ la Gazete di vuê, che in prime pagjine e vise di un articul su Udin (la citât) e dentri a nus fâs lei un biel servizi, che o cjatâis in rêt e o podês lei fracant su la imagjine chi parsore. Il servizi, tra l'altri, al è une vore ben fat, e par une volte a cjacarin di robis che a àn un sens e che a son il nestri valôr vêr. Si cjacare di Onde furlane, de int, dai campions che - dutcâs - a son campions ancje come personis, e no dome intal sport che a fasin.
O varês capît, però, che la robe plui fighe di dutis e je la imagjine tal mieç dal servizi. Ven a stâi me pari e mê mari, muse dure e barete fracade, che a mostrin il cartelon, rigorosamentri scrit par furlan.
Cartelon che, se si visais, lu vevi scrit cuant che lis robis no levin masse ben, a  inizi campionât. E no dome par i risultâts (fininle cun chiste comedie des cuatri sconfitis, che ancje che altris a àn pierdût partidis) ma ancje par il clima che al someave no jessi dai miôr... int che a bruntulave... stuarzeve il nâs...
Insome... O soi content di jessi rivât su la gazete.
A son trê agns che i cartei, par sielte, ju scrîf simpri par furlan. E al è stât plui facil rivâ a fâju viodi a dute Italie, che viodiju sul Menzognero Veneto... E chest, al è dut ce dî!

2 commenti:

  1. Braf Raffaele! (ancje so pari e so mari, eh).
    Avanti e fuarce, che di chì a poc i toi cartei e rivaran su Striscia la notizia e alore... WWW il Friul l'Udines e la furlanie, zovine o anziane, fuarte e generose che ancje cul balon si met in mostre.
    Mandi biel!
    Frank Spada

    RispondiElimina
  2. eh eh
    a strissia lo strissione sin za rivâts un pâr di voltis, agns fa.
    ;)

    RispondiElimina